wtorek, 17 września 2013

Rozdzial 6

Na szczescie zlapal mnie Ryan......... -Dzieki. Usmiechnelam sie i podnioslam -Musisz byc gotowa na cos takiego -Teraz napewno bede. Nikogo juz kolo nas nie bylo tylko ja Jula i Ran Kamcia chodz stanac w kolejce zaproponowala Jula ja spojzalam na nia blagalnie a ona zrobila oczy jak kot ze szreka -Jennnny... juz nawet oczy robisz jak Justin -A skad ty niby wiesz jakie oczy robi Justin? Co? -Ojjj uwierz mi ze wiem... -Dobra chodz w ta kolejke stanac i tak juz ostatnie bedziemy. Burknela i pociagnela mnie za scene -Mysle ze nie musisz tam stac. Powiedzial Ryan i zlapal mloda za ramie -Jak to? Ja chce zdjecie. -Justin tu przyjdzie jak juz z wszystkimi zrobi zdjecia. -Ojejku naprawde? Muwisz serio???? Dopytywala -Tak. Poglaskal ja po policzku Minely juz chyba z 2 godziny siedzialam z Ryanem na brzegu sceny a raczej lezalam, glowe mialam na kolanach Ryana a on swoja reke trzymal na moim brzuchu. Dochodzila polnoc oczy mi sie zamykaly wtulilam glowe w brzuch Ryana on tak slicznie pachnial. Wczesniej z Ryanem wyjasnilismy sobie wszystko i pogodzilismy sie, a mianowicie chodzilo o to ze to on wygral wyscig i bylo mu troche przykro ze chlopacy gratulowali tylko Justinowi a on wstydzil sie komus o tym powiedziec, ale pozniej sie okazalo ze oni mieli dla niego jakas niespodzianke zwiazana z ta wygrana i juz wszystko bylo ok. -Spisz? Zapytal glaszczac mnie po glowie -Jeszcze nie. Zasmialam sie Nie mialam pojecia skad Jula miala tyle sily krecila sie w kolko i o czyms myslala w koncu podeszla do nas i oparla sie o scene. Zauwazylam tez ze zbliza sie do nas Justin dal nam znak palcem zebysmy byli cicho w sensie ze ja i Ryan bo Jula byla odwrocona do niego plecami, my z Ryanem spojzelismy po sobie i sie usmiechnelismy. Juss podszedl od tylu do Julki i zaslonil jej oczy -Yyyy kto ty? Zapytala zaklopotana a Juss nic sie nie odzywal -No mala zgadnij nie poznajesz tych rak. Powiedzialam i sie zasmialam -Wiesz powiedzialabym ze to Justin ale on mnie nigdy nie dotykal wiedz nie wiem -No to trafilas mala.Justin szepnal jej do ucha odslaniajac jej oczy a ona stala jak zamurowana i sie nie odwracala zeskoczylam ze sceny i podeszlam do niej -Powinnas sie teraz odwrocic bo niegrzecznie jest stac do kogos tylem gdy ten do ciebie mowi -Ale ja... ja sie wstydze. Szepnela mi na ucho zrobila sie cala czerwona i wtulila sie we mnie ja ja mocno przytulilam -Ej ej ej tyle czekalas na jego koncert nie mozesz teraz zrezygnowac masz nawet szanse z nim porozmawiac. Odchylilam sie od niej i spojzalam w jej oczy -Chodz. Wzielam ja na rece i podeszlam do Jussa -Juss wyjasnij prosze mojej siostrzycce ze jesli jest prawdziwa belieber to nie powinna sie ciebie wstydzic. -Tak mala Kamila ma racje . a mi smutno ze nawet mnie nie przytulisz. Zrobil mine zbitego pieska i wyciagnal do niej rece a ona rzucila mu sie na szyje. On ja mocno przytulil i zaczeli sie smiac. Ja wrocilam do Ryana i usiadlam obok niego ale on juz stal. Widzialam jak Justin mowi cos na ucho Julce a ona momentalnie rzucila mu sie na szyje a on zacza sie krecic z nia na rekach. Ja sie tylko usmiechalam, poczulam na sobie wzrok Ryana -Co tak patrzysz. Spytalam i spuscilam glowe -Tez bys tak chciala nie? Zapytal i sie usmiechnal -Cooo? Ze niby jak? Unioslam brew do gory -Tak. Wzial mnie na rece i zacza krecic -Glupku postaw mnie. Smialam sie i krzyczalam a on krecil coraz szybciej az w koncu chyba zakrecilo mu sie w glowie bo stracil rownowage bysmy sie przewrocili gdyby nie scena na ktorej wyladowalam ja a na mnie Ryan smialismy sie jak idioci dopoki nasze spojzenia sie nie spotkaly mi dalej usmiech nie schodzil z twarzy a Ryan....... ---------------------------------------------------------------------------------------------------------------- I jak 6???? Sorki za bledy no ale na telefonie zle mi sie pisze. Moze jutro bedzie 7 nie wiem chcecie piszcie co sadzicie na temat rozdzialow!!!!!!

3 komentarze:

  1. dlaczego w dialogach nie robisz odstępów? Lepiej sie wtedy czyta i rozdział wydaje sie dłuższy ..

    OdpowiedzUsuń
  2. Bo u mnie na telefonie sie tak nie da:( sorki ale mowilam ze bedzie lipnie

    OdpowiedzUsuń
  3. fajny troche nudny ale jest spx ;)

    OdpowiedzUsuń