wtorek, 31 grudnia 2013

WAZNE!!!

Sluchajcie z okazji Nowego roku chcialabym zyczyc wam zeby on byl lepszy od tego poprzedniego zeby sie spelnialy wasze marzecia i zeby bylo o wiele wiele lepiej:) Wiem ze to nowy ro i powinien byc prezent w postaci nowego rozdzialu czy cos ale niestety nie mam dobrych wiesci poniewaz mialam wiele planow na ten blog ale nie komentujecie mial pojawic sie nastepny gdy bedzie pod 21 pietnascie komentarzy ale ja raczej koncze z tym blogiem. Bardzo wam dziekuje ze byliscie i wspieraliscie ale no raczej by nie wypalil albo rozdzialy bylyby bardzo rzadko.... Nie wiem co myslec juz

5 komentarzy:

  1. Nie!!! Nie możesz tak poprostu skończyć .Bardzo wciągnelo mnie to opowiadanie i chciałabym dowiedzieć jak sie to wszystko skończy. Bardzo ce prosze pisz dalej bo to opwoadanie jest świetne !!! :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie kończ tego opowiadania ! ! ! Ono jest świetne. Na dodatek masz tylu wiernych czytelników czemu im to robisz nie rób tego swoim faną. Oni cię kochają,a ty ich zawiodłaś tym.

    OdpowiedzUsuń
  3. NIEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!!!!
    Blagam NIE!
    Twoj blog byl jednym z pierwszych ktore zaczelam czytac... Blagam nie koncz. To tak jakbys odciela mi troche powietrze ;c Nie mozesz tego skonczyc!
    Jest to dla mnie cholernie wazne i nie mozesz tak po prostu skonczyc...
    Placze...Autentycznie wyje ;c
    Prosze,prosze,prosze Cie,...nie koncz!!
    Jestes wspaniala i ten blog tez jest zajebisty!
    Blagam cie nie koncz....
    -Twoja wierna czytalniczka <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Muszę przyznać ,skomentowałam tylko jeden rozdział ,choć byłam z tobą od początku.
    Chciałabym Cię za to przeprosić , wiem że miło jest mieć pozytywne komentarze.
    Uważam że powinnaś kontynuować pisanie , bo idzie Ci coraz lepiej.Mogę Ci obiecać że gdy pojawią się nowe rozdziały będę Cię wspierała i oczywiście komentowała. Życzę Ci wspaniałego nowego roku 2014 , dużo Justinka ,radości , miłości. I oczywiście żeby twoje pasję się rozwijały. Również dużoooo weny , kochana!


    * To$ka

    OdpowiedzUsuń