sobota, 15 lutego 2014

PYTANIA

Hej:) No więc zacznę od tego że nie mam pojęcia kiedy dodam następny rozdział ponieważ mam mały problem z lapkiem :D heh. I nie martwcię się nie zawieszam bloga jeszcze ponieważ nie wiem do kiedy nie będę miała dojścia do kompa. Przez czas kiedy nie będzie nowego rozdziału mam propozycje, może macie jakieś wątpliwości co do bohaterów więc pod tym postem w komentarzach możecie zadawać pytania do mnie, do każdego z bohaterów mojego opowiadania.
Np.
Do:Justin (wpisujecie do kogo jest skierowane pytanie)
-...........(tutaj zadajecie pytanie)
Odpowiem na każde wasze pytanie. Pamiętajcie do KAŻDEGO z bohaterów możecie się zwrócić z pytaniem:)
Kocham was i do następnego:****

14 komentarzy:

  1. Do : Justin
    Jak bardzo kochasz Kamilę? , Czemu się do niej nie odzywasz ? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fakt kochalem Kamile ale chce o niej zapomniec schrzanilem wszystko na poczatku i wiem ze ranie ja dalej ale tak bedzie lepiej gdy bedziemy z dala od siebie teraz licza sie tylko imprezy jestem jeszcze mlody chce sie bawic a nie bawic w jakies zwiazki

      Usuń
  2. Do : Kamili
    Kochasz jeszcze Justina? Chcesz z nim być ? ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bylam zakochana w Justinie bardzo nie wiem kiedy uczucie do niego wygasnie i czy sie to stanie ale byl pierwszym chlopakiem do ktorego naprawde cos poczulam jednak teraz jego zachowanie odpycha mnie od niego duzo przeszlismy i mysle ze przyjaciele to dobre okreslenie na razie chce tylko tyle

      Usuń
  3. Do: Kamili
    Sądzisz, że mogłabyś chodzić z Patrickiem (przepraszam jeżeli źle napisałam xd )? Co do niego czujesz?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hmm Patrick jest cudownym chlopakiem ale tylko przyjacielem bardzo bliskim przy nim czuje sie jakbym znala go od zawsze i mimo tych naszych zblizen sadze ze nie powinnismy tego psuc chce miec przyjaciela takiego ktory wie o mnie wszystko i przy nim moge czuc sie swobodnie...kocham go ale tylko jako przyjaciela nic wiecej:)

      Usuń
  4. Do Justina:
    Jest jakaś dziewczyna, którą kochasz ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest...ale próbuje zapomnieć..jesli ktos nie wie to mam na mysli...Kamile

      Usuń
  5. Do Justin :
    Co myślisz o Selenie? Kochasz ją jeszcze? Tak trochę? Albo uczucie do niej już wygasło :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Hmm...Selena? Nie wiem czy ja kochalem to byla tylko ustawka ale pozniej zaczelismy sie zblizac przynajmniej ja tak myslalem ale jej chodzi tylko o kase nie kocham jej przeszlo uczucie ktorym ja darzylem ale nawet jest dobra w seksie wiec jak cos to jest chetna

    OdpowiedzUsuń
  7. Do Justin :
    Tęsknisz za Kamilą? Kochałeś jak cię dotykała? Jak cię całowała ?

    OdpowiedzUsuń
  8. Tesknie bardzo a jak przypomne sobie jej delikatne cialo i te cudowne usta mam ochote zostawic wszystko i jechac do niej.

    OdpowiedzUsuń
  9. Do Kamili:
    Czy Kamila bedzie z Justinem ? :)

    OdpowiedzUsuń